loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 2779 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

از وان دایرکشن   More Than This متن و ترجمه آهنگ 

 

 [Liam]

I’m broken, do you hear me?

من شکسته ام،صدای منو میشنوی؟

 

I’m blinded, ‘cause you are everything I see

من کور شدم،چون تو تمام چیزی هستی که میبینم

 

I’m dancin’ alone, I’m praying

من تنها میرقصم، من دعا میکنم

 

That your heart will just turn around

که قلبت برگرده

 

And as I walk up to your door

همینطوری که به سمت در خونت میام

 

My head turns to face the floor

سرم به سمت زمین میچرخه

 

‘Cause I can’t look you in the eyes and say

چون نمیتونم توی چشمات نگاه کنم و بگم

 

 

[Harry]

When he opens his arms and holds you close tonight

وقتی امشب اون دستاشو باز میکنه و تو رو محکم در آغوش میگیره

 

It just won’t feel right,

این احساس درستی نداره

 

‘Cause I can love you more than this, yeah

چون من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم،آره

 

When he lays you down

وقتی تورو رو تخت میذاره

 

I might just die inside

من ممکن در درونم بمیرم

 

It just don’t feel right

این احساس درستی نداره

 

‘Cause I can love you more than this

چون من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم

 

Can love you more than this

من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم

 

 

[Niall]

If I’m louder, would you see me?

اگه صدامو بلندتر کنم،منو میبینی؟

 

Would you lay down

دراز میکشی

 

In my arms and rescue me?

توی بغلم و نجاتم میدی؟

 

‘Cause we are the same

چون ما مثل همیم

 

You save me,

تو منو نجات میدی

 

When you leave it’s gone again

وقتی میری اون حس هم دوباره میره

 

 

[Louis]

And when I see you on the street,

و وقتی تو رو توی خیابون میبینم

 

In his arms, I get weak

توی بغل اون، ضعیف میشم

 

My body fails, I’m on my knees

بدنم از کار می افته، من زانو زدم

 

Prayin’

و دعا میکنم

 

 

258,814

When he opens his arms and holds you close tonight

وقتی امشب اون دستاشو باز میکنه و تو رو محکم در آغوش میگیره

 

It just won’t feel right,

این احساس درستی نداره

 

‘Cause I can love you more than this, yeah

چون من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم،آره

 

When he lays you down

وقتی تورو رو تخت میذاره

 

I might just die inside

من ممکن در درونم بمیرم

 

It just don’t feel right

این احساس درستی نداره

 

‘Cause I can love you more than this

چون من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم

 

Can love you more than this

من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم

 

 

[Zayn]

I’ve never had the words to say

من هیچوقت کلمات رو نداشتم که بگم

 

But now I’m askin’ you to stay

ولی الان ازت میخوام که بمونی

 

For a little while inside my arms

واسه یه مدتت کمی توی بغلم

 

And as you close your eyes tonight

و همونطور که تو امشب چشمات رو میبندی

 

I pray that you will see the light

من دعا میکنم که نوری رو ببینی

That’s shining from the stars above

که از ستاره های بالای سرمون میاد

 

And I say

و میگم

 

 

[Liam]

When he opens his arms and holds you close tonight

وقتی امشب اون دستاشو باز میکنه و تو رو محکم در آغوش میگیره

 

It just won’t feel right,

این احساس درستی نداره

 

‘Cause I can love you more than this, yeah

چون من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم،آره

 

 

[Zayn]

‘Cause I can love you more than this, yeah

چون من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم،آره

 

 

258,814

When he lays you down

وقتی تورو رو تخت میذاره

 

I might just die inside

من ممکن در درونم بمیرم

 

It just don’t feel right

این احساس درستی نداره

 

‘Cause I can love you more than this

چون من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم

 

When he opens his arms and holds you close tonight

وقتی امشب اون دستاشو باز میکنه و تو رو محکم در آغوش میگیره

 

It just won’t feel right,

این احساس درستی نداره

 

‘Cause I can love you more than this, yeah

چون من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم،آره

 

When he lays you down

وقتی تورو رو تخت میذاره

 

I might just die inside

من ممکن در درونم بمیرم

 

It just don’t feel right

این احساس درستی نداره

 

‘Cause I can love you more than this

چون من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم

 

Can love you more than this

من میتونم بیشتر از این دوستت داشته باشم

 

 

منبع این متن  www.onedirectionmusic.blogfa.com هستش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 636
  • بازدید سال : 3,904
  • بازدید کلی : 258,814