loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 1600 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

متن و ترجمه ی آهنگ Summer Love از وان دایرکشن

 

[Zayn]

Yeah, oh, oh

Can't believe you're packin' your bags

باور نمیشه که داری وسایلتو جمع میکنی

Tryin' so hard not to cry

خیلی تلاش میکنی که گریه نکنی

Had the best time and now it's the worst time

ما بهتربن زمان رو باهم داشتیم و الان بدترین زمانه

But we have to say goodbye

ولی ما باید خداحافظی کنیم

 

[Harry]

Don't promise that you're gonna write

بهم قول نده که برام نامه مینویسی

Don't promise that you'll call

بهم قول نده که زنگ میزنی

Just promise that you won't forget we had it all

فقط قول بده فراموش نکنی که ما همه چیز (همه ی عشق) رو داشتیم

 

[Niall]

Cause you were mine for the summer

چون تو توی تابستون مال من بودی

Now we know its nearly over

الان ما میدونیم که تقریبا تموم شده

Feels like snow in September

مثل برف توی سپتامبر (تابستون) میمونه

But I always will remember

ولی من همیشه به یاد خواهم داشت

You were my summer love

تو عشق تابستونی من بودی

You always will be my summer love

تو همیشه عشق تابستونی من خواهی بود

 

[Louis]

Wish that we could be alone now

کاش میتونستیم الان تنها باشیم

If we could find some place to hide

اگه فقط میتونستیم یه جایی رو پیدا کنیم که تنها باشیم

Make the last time just like the first time

آخرین بار رو مثل اولین بار بسازیم

Push a button and rewind

یک دکمه رو بزنیم و به عقب برگردیم

 

[Liam]

Don't say the word that's on your lips

کلمه ای که روی لبهاته رو نگو

Don't look at me that way

اونجوری به من نگاه نکن

Just promise you'll remember

فقط قول بده که به یاد خواهی داشت

When the sky is grey

(وقتی آسمون خاکستریه (روزهای غمناک

 

[Niall]

Cause you were mine for the summer

چون تو توی تابستون مال من بودی

Now we know its nearly over

الان ما میدونیم که تقریبا تموم شده

Feels like snow in September

مثل برف توی سپتامبر (تابستون) میمونه

But I always will remember

ولی من همیشه به یاد خواهم داشت

You were my summer love

تو عشق تابستونی من بودی

You always will be my summer love

تو همیشه عشق تابستونی من خواهی بود

 

[Zayn]

So please don't make this any harder

پس لطفا اینو از چیزی که هست سختتر نکن

We can't take this any farther

ما نمیتونیم بیشتر از این پیش بریم

And I know there's nothin' that I wanna change, change

و میدونم که هیچ چیز نیست که من بخوام عوض کنم،عوض کنم

 

[Niall]

Cause you were mine for the summer

چون تو توی تابستون مال من بودی

Now we know its nearly over

الان ما میدونیم که تقریبا تموم شده

Feels like snow in September

مثل برف توی سپتامبر (تابستون) میمونه

But I always will remember

ولی من همیشه به یاد خواهم داشت

 

258,851

You were my summer love

تو عشق تابستونی من بودی

You always will be my summer love x2

تو همیشه عشق تابستونی من خواهی بود

 

 

 

منبع onedirectionmusic.blogfa

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 673
  • بازدید سال : 3,941
  • بازدید کلی : 258,851