loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 1626 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

 

متن و ترجمه ی آهنگ Loved You First از وان دایرکشن

 

 

 

[Zayn]

Girl it should be me

عزیزم این باید من باشم

Driving to your house

که تا در خونتون برونم

Knocking on your door

درتو بکوبم

Kissing you on the mouth

لباتم ببوسم :)

 

[Liam]

Holding on your hand

دستتو بگیرم

Dancing in the dark

تو تاریکی برقصیم

Cos I was the only one

چون من تنها کسی بودم

Who loved you from the start

که از همون اول عاشقت بودم

 

[Harry]

But now when I see you with him,

ولی اینکه الان تو رو با اون میبینم

It tears my world apart

دنیامو تیکه پاره میکنه

 

Because

چون

258,347

I’ve been waiting

من منتظر بودم

All this time to finally say it

تمام این مدت تا بالاخره بگمش

But now I see your heart’s been taken

ولی الان میبینم قلبت گرفته شده

And nothing could be worse

و هیچ چیز نمیتونست بدتر از این باشه

Baby, I loved you first.

عزیزم،من  اول دوستت داشتم

Had my chances

فرصت هام رو داشتم

Could've been where he is standing

میتونستم جایی باشم که اون ایستاده

That’s what hurts the most,

اینه که بیشتر از همه اذیت میکنه

Girl, I came so close

عزیزم،من خیلی بهت نزدیک شده بودم

But now you’ll never know

ولی حالا تو هیچ وقت نخواهی فهمید

Baby, I loved you first

عزیزم، من اول دوستت داشتم

 

[Louis]

Girl it should be me

عزیزم این باید من باشم

Calling on your phone

به گوشیت زنگ بزنم

Saying you’re the one

بگم تو مال منی

And that I’ll never let you go

و من هیچ وقت نمیذارم بری

 

[Harry]

I never understood

هیچ وقت نفهمیدم

What love was really like

عشق واقعا چجوری بود

But i felt it for the first time

ولی برای اولین بار حسش کردم

Looking in your eyes

وقتی به چشمات نگاه کردم

 

[Liam]

But now when I see you with him

ولی الان تو رو با اون میبینم

My whole world falls apart

دنیام تیکه پاره میشه

 

Because

چون

258,347

I’ve been waiting

من منتظر بودم

All this time to finally say it

تمام این مدت تا بالاخره بگمش

But now I see your heart’s been taken

ولی الان میبینم قلبت گرفته شده

And nothing could be worse

و هیچ چیز نمیتونست بدتر باشه

Baby, I loved you first.

عزیزم،من  اول دوستت داشتم

Had my chances

فرصت هام رو داشتم

Could've been where he is standing

میتونستم جایی باشم که اون ایستاده

That’s what hurts the most,

اینه که بیشتر از همه اذیت میکنه

Girl, I came so close

عزیزم،من خیلی بهت نزدیک شدم

But now you’ll never know

ولی حالا تو هیچ وقت نخواهی فهمید

Baby, I loved you first

عزیزم، من اول دوستت داشتم

 

[Zayn]

First touch

اولین تماس

The first kiss

اولین بوسه

First girl who made me feel like this

اولین دختری که باعث شد همچین احساسی داشته باشم

Heartbreak

دل شکستگی

It’s killing me

داره منو میکشه

I loved you first, why can’t you see?

من اول تو رو دوست داشتم،چرا نمیتونی ببینی؟

 

[Niall]

I’ve been waiting

من منتظر بودم

All this time to finally say it

تمام این مدت تا بالاخره بگمش

But now I see your heart’s been taken

ولی الان میبینم قلبت گرفته شده

And nothing could be worse

و هیچ چیز نمیتونست بدتر باشه

Baby, I loved you first.

عزیزم،من اول دوستت داشتم

 

258,347

Had my chances

فرصت هام رو داشتم

Could've been where he is standing

میتونستم جایی باشم که اون ایستاده

That’s what hurts the most,

اینه که بیشتر از همه اذیت میکنه

Girl, I came so close

عزیزم،من خیلی بهت نزدیک شدم

But now you’ll never know

ولی حالا تو هیچ وقت نخواهی فهمید

 

[Zayn]

Baby, I loved you first x4

 

عزیزم، من اول دوستت داشتم

 

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 3,437
  • بازدید کلی : 258,347