loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 5588 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از وان دایرکشن  I Wish متن و ترجمه آهنگ

 

 

  

 [Liam]

Na na na na na

Na na na na na

 

[Zayn]

He takes your hand

اون دستاتو میگیره

 

I die a little

من از درون ریز ریز میشم (اصلش میشه من یه ذزه میمیرم حالا من یکم تغییر دادم)

 

I watch your eyes

من به چشمات (که داره به اون نگاه میکنه)نگاه می کنم

 

And I'm in riddles

و الآن گیج و سردرگمم

 

Why can't you look at me like that

که چرا نمی تونی به من اونطوری نگاه کنی

 

[Liam]

Na na na na na

When you walk by

وقتی باهام قدم می زنی

 

I try to say it

دارم یعی می کنم یه چیزی بهت بگم

 

But then I freeze

اما من مثل یخ خشکم می زنه

 

And never do it

و هرگز نمی تونم بهت بگم

 

My tongue gets tied

زبونم گره می خوره

 

The words get trapped

و کلمه ها رو پیدا نمی تونم (اینم یعنی کلمات به دام میفتن ولی اونی که من نوشتم هم میشه)

 

 

[Harry]

I hear the beat of my heart getting louder

من ضربان قلبمو میشنوم که داره بلندتر میشه

 

Whenever I'm near you

زمانی که من نزدیک تو ام

 

 

258,322

But I see you with him

ولی من تو را با اون دیدم

 

Slow dancing

آروم می رقصیدین

 

Tearing me apart

منو تیکه تیکه می کنه

 

'Cause you don't see

چون تو نمی تونی ببینی

 

Whenever you kiss him

هروقت که تو ب*سش می کنی

 

I'm breaking

من میشکنم (منظور قلبشه)

 

 

[Zayn]

Oh, how I wish that was me

اوه ای کاش اون من بودم

 

[Liam]

Na na na na na

Na na na na na

 

[Harry]

(Zayn on harmonies)

 

He looks at you

بهت نگاه می کنه

 

The way that I would

همونطور که من می خوام نگات کنم

 

Does all the things

همه چیز شدنی هست

 

I know that I could

من می دونم که می تونم

 

If only time, could just turn back

اگه فقط زمان . می تونست به عقب برگرده

 

 

[Zayn]

(Niall on harmonies)

 

'Cause I've got three little words

چون سه تا کلمه کوچک هست

 

That I've always been dying to tell you

که می مردم تا بهت بگم

 

 

258,322

But I see you with him

ولی من تو را با اون دیدم

 

Slow dancing

آروم می رقصیدین

 

Tearing me apart

منو تیکه تیکه می کنه

 

'Cause you don't see

چون تو نمی تونی ببینی

 

Whenever you kiss him

هروقت که تو ب*سش می کنی

 

I'm breaking

من میشکنم

 

[Harry]

(Zayn on harmonies)

 

Oh, how I wish that was me

اوه چقدر آرزو می کردم اون من بودم

 

With my hands on your waist

با دست هام که دور کمرت حلقه شده

 

While we dance in the moonlight

وقتی ما زیر نور ماه می رقصیم

 

I wish it was me

کاش این من بودم

 

That you call later on

که تو گمی بعد صدا میگنی بیاد

 

'Cause you wanna say good night

چون تو می خوای بگی شب بخیر

 

 

[Liam]

(Harry on harmonies)

 

'Cause I see you with him

چون من تو رو با اون پسره دیدم

 

Slow dancing

گه آروم می رقصیدین

 

Tearing me apart

من رو تیکه تیکه میکنه

 

Cause you don't see

چون تو نمی تونی ببینی

 

 

258,322

But I see you with him

ولی من تو را با اون دیدم

 

Slow dancing

آروم می رقصیدین

 

Tearing me apart

منو تیکه تیکه می کنه

 

'Cause you don't see

چون تو نمی تونی ببینی

 

Whenever you kiss him

هروقت که تو ب*سش می کنی

 

I'm breaking

من میشکنم

 

 

 

[Harry]

Oh, how I wish

اوه ای کاش

 

[Zayn]

Oh, how I wish

اوه ای کاش

 

[Harry]

Oh, how I wish, that was me

اوه ای کاش . اون من بودم

 

[Zayn]

Oh, how I wish, that was me

اوه ای کاش . اون من بودم

 

 

               اینم خودم ترجمه کردم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 3,412
  • بازدید کلی : 258,322