loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 1628 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

 

متن و ترجمه ی آهنگ Majic از وان دایرکشن

 

 

[Harry]

B-b-b-baby c'mon over

عزیزم بیا پیشم

I don't care if people find out (dada - dadada - da - da - da - da)

برام مهم نیست اگه مردم بفهمن

They say that we're no good together

اونا میگن ما بهم نمیایم

And it's never gonna work out (dada - dadada - da - da - da - da)

و این رابطه هیچ وقت به نتیجه نمیرسه

 

[Liam]

But baby you got me moving too fast

ولی عزیزم تو باعث شدی من خیلی سریع حرکت کنم

'Cause I know you wanna be bad

چون میدونم که تو میخوای بد باشی

And girl when you're lookin' like that (dada - dadada)

و عزیزم وقتی تو اونجوری به نظر میرسی

I can't hold back.

من نمیتونم جلوی خودمو بگیرم و خودمو نگه دارم

 

258,323

'Cause you, you've got this spell on me

چون تو،تو منو جادو کردی

I don't know what to believe

نمیدونم چیو باور کنم

Kiss you once now I can't leave

یه بار تو رو بوسیدم و حالا نمیتونم برم

'Cause everything you do is magic

چون هرکاری که تو میکنی جادوه

But everything you do is magic.

ولی هرکاری تو میکنی جادوه.

 

[Zayn]

So l-l-let them take the pictures

پس بذار عکس بگیرن

Spread it all around the world now (dada - dadada - da - da - da - da)

همه جای دنیا پخشش کنن

I wanna put it on my record

من میخوام توی آهنگم بذارمش

I want everyone to know now (dada - dadada - da - da - da - da)

حالا میخوام همه بدونن

 

[Liam]

But baby you got me moving too fast

ولی عزیزم تو باعث شدی من خیلی سریع حرکت کنم

'Cause I know you wanna be bad

چون میدونم که تو میخوای بد باشی

And girl when you're lookin' like that (dada - dadada)

و عزیزم وقتی تو اونجوری به نظر میرسی

I can't hold back.

من نمیتونم جلوی خودمو بگیرم و خودمو نگه دارم

 

258,323

'Cause you, you've got this spell on me

چون تو،تو منو جادو کردی

I don't know what to believe

نمیدونم چیو باور کنم

Kiss you once now I can't leave

یه بار تو رو بوسیدم و حالا نمیتونم برم

'Cause everything you do is magic

چون هرکاری که تو میکنی جادوه

But everything you do is magic.

ولی هرکاری تو میکنی جادوه.

Oh oh oh oh oh x3

Everything you do is magic.

هرکاری که تو میکنی جادوه.

 

[Louis]

They say that we're no good together

اونا میگن ما بهم نمیایم

And it's never gonna work out

و این رابطه هیچ وقت به نتیجه نمیرسه

I wanna put it on my record

من میخوام توی آهنگم بذارمش

I want everyone to know now

حالا میخوام همه بدونن

 

Everything you do is magic x4

هرکاری تو میکنی جادوه

 

258,323

'Cause you, you've got this spell on me

چون تو،تو منو جادو کردی

I don't know what to believe

نمیدونم چیو باور کنم

Kiss you once now I can't leave

یه بار تو رو بوسیدم و حالا نمیتونم برم

'Cause everything you do is magic

چون هرکاری که تو میکنی جادوه

But everything you do is magic.

ولی هرکاری تو میکنی جادوه.

Oh oh oh oh oh x2

C'mon

Kiss you once now I can't leave

یه بار تو رو بوسیدم و حالا نمیتونم برم

'Cause everything you do is magic

چون هرکاری که تو میکنی جادوه

But everything you do is magic.

ولی هرکاری تو میکنی جادوه.

 

 one directionmusic.blogfa:منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 3,413
  • بازدید کلی : 258,323