loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 2003 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

متن و ترجمه ی آهنگ Change My Mind از وان دایرکشن

 

 

[Louis]

The end of the night

آخره شبه

We should say goodbye

ما باید خداحافظی کنیم

But we carry on

ولی ما ادامه میکنیم

While everyone’s gone

تا وقتی که همه رفته اند

 

[Zayn]

Never felt like this before

هیچ وقت همچین احساسی نداشتم

Are we friends or are we more?

آیا ما فقط با هم دوستیم یا رابطمون بیشتره؟

As I’m walking towards the door

درحالیکه به سمت در میرم

I’m not sure

مطمئن نیستم

 

[Liam]

But baby if you say you want me to stay

ولی عزیزم اگه بگی که میخوای من بمونم

I’ll change my mind

من نظرمو عوض میکنم

'Cause I don’t wanna know I’m walking away

چون نمیخوام بدونم دارم جا میزنم

If you’ll be mine

اگه تو مال من باشی

Won’t go, won’t go

نمیرم،نمیرم

So baby if you say you want me to stay, stay for the night

پس عزیزم اگه بگی که میخوای بمونم،شب رو بمونم

I’ll change my mind

من نظرمو عوض میکنم

 

[Liam]

Lean in when you laugh

وقتی میخندی خم میشی

We take photographs

ما عکس میگیریم

The+re’s no music on

هیچ آهنگی پخش نمیشه

But we dance along

اما ما میرقصیم

 

[Harry]

Never felt like this before

هیچ وقت همچین احساسی نداشتم

Are we friends or are we more?

آیا ما فقط با هم دوستیم یا رابطمون بیشتره؟

As I’m walking towards the door

درحالیکه به سمت در میرم

I’m not sure

مطمئن نیستم

 

[Zayn]

But baby if you say you want me to stay

ولی عزیزم اگه بگی که میخوای من بمون

I’ll change my mind

من نظرمو عوض میکنم

'Cause I don’t wanna know I’m walking away

چون نمیخوام بدونم دارم میرم

If you’ll be mine

اگه تو مال من باشی

Won’t go, won’t go

نمیرم،نمیرم

So baby if you say you want me to stay, stay for the night

پس عزیزم اگه بگی که میخوای بمونم،شب رو بمونم

I’ll change my mind x2

من نظرمو عوض میکنم

 

[Niall]

But baby if you say you want me to stay

ولی عزیزم اگه بگی که میخوای من بمونم

I’ll change my mind

من نظرمو عوض میکنم

 

[Harry]

But baby if you say you want me to stay

ولی عزیزم اگه بگی که میخوای من بمونم

I’ll change my mind

من نظرمو عوض میکنم

'Cause I don’t wanna know I’m walking away

چون نمیخوام بدونم دارم میرم

If you’ll be mine

اگه تو مال من باشی

 

[Zayn]

Won’t go, won’t go

نمیرم،نمیرم

[Harry]

So baby if you say you want me to stay,

پس عزیزم اگه بگی که میخوای بمونم

 

[Zayn]

stay for the night

برای شب بمونم

I’ll change my mind

 

من نظرمو عوض میکنم

 

 

 

 

 

منبع: onedirectionmusic.blogfa

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 654
  • بازدید سال : 3,922
  • بازدید کلی : 258,832