loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 2777 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

از وان دایرکشن Heart Attack متن و ترجمه ی آهنگ


 

 

 

[Harry]

Baby, you've got me sick,

عزیزم،تو باعث شدی من مریض بشم

I don't know what I did.

نمیدونم چیکار کردم

Need to take a break to figure it out, yeah.

باید یه وقتی رو از هم جدا باشیم تا بفهمیم قضیه چیه،آره

Got your voice in my head,

صدات تو سرمه

Saying let's just be friends,

که میگه بیا فقط باهم دوست معمولی باشیم

Can't believe the words came outta your mouth, yeah.

باورم نمیشه این حرف از دهن تو بیرون اومد،آره

 

[Zayn]

I'm trying to be okay,

سعی میکنم حالم بد نباشه

I'm trying to be alright.

سعی میکنم حالم خوب باشه

But seeing you with him,

ولی دیدن تو با اون

Just don't feel right.

درست به نظر نمیاد

 

258,334

And I'm like,

و من اینجوریم که

[Niall] oww!

Never thought it'd hurt so bad,

هیچ وقت فک نمیکردم اینقدر اذیت بشم

Getting over you-ou.

وقتی میخوام فراموشت کنم

And,

و

[Niall]: oww!

You're giving me a heart attack,

تو باعث میشی سکته کنم

Looking like you do-oo.

اینقدر که خوب به نظر میرسی

Cause you're all I ever wanted.

چون تو تمام چیزی هستی که همیشه میخواستم

Thought you'd be the one and,

فک میکردم تو مال من باشی و

[Niall] oww!

You're giving me a heart attack,

تو باعث میشی سکته کنم

Getting over you-ou-ou-ou.

وقتی میخوام فراموشت کنم

 

[Liam]

Yeah,

آره

Baby, now that you're gone,

عزیزم،حالا که تو رفتی

I can't stand dumb love songs,

نمیتونم آهنگهای عاشقانه ی احمقانه رو تحمل کنم

Missing you is all I'm thinking about, yeah.

دلتنگی بری تو تمام چیزیه که تو فکرمه،آره

 

[Niall]

Everyone's telling me,

همه بهم میگن

I'm just too blind to see,

من خیلی کورتر از اونم که ببینم

How you messed me up,

تو چطور خرابم کردی

I'm better off now, yeah.

الان بدون تو راحتترم،آره

 

[Zayn]

I'm trying to be okay,

سعی میکنم حالم بد نباشه

I'm trying to be alright.

سعی میکنم حالم خوب باشه

But seeing you with him,

ولی دیدن تو با اون

Just don't feel right.

درست به نظر نمیاد

 

258,334

And I'm like,

و من اینجوریم که

[Niall] oww!

Never thought it'd hurt so bad,

هیچ وقت فک نمیکردم اینقدر اذیت بشم

Getting over you-ou.

وقتی میخوام فراموشت کنم

And,

و

[Niall]: oww!

You're giving me a heart attack,

تو باعث میشی سکته کنم

Looking like you do-oo.

اینقدر که خوب به نظر میرسی

Cause you're all I ever wanted.

چون تو تمام چیزی هستی که همیشه میخواستم

Thought you'd be the one and,

فک میکردم تو مال من باشی و

[Niall] oww!

You're giving me a heart attack,

تو باعث میشی سکته کنم

Getting over you-ou-ou-ou.

وقتی میخوام فراموشت کنم

 

[Louis]

Yeah, every time you look like that,

آره،هر دفعه که اونجوری به نظر میای

You're giving me a heart attack.

تو باعث میشی سکته کنم

Seeing you with him,

دیدن تو با اون

Just don't feel right.

درست به نظر نمیاد

 

258,334

And I'm like,

و من اینجوریم که

[Niall] oww!

Never thought it'd hurt so bad,

هیچ وقت فک نمیکردم اینقدر اذیت بشم

Getting over you-ou.

وقتی میخوام فراموشت کنم

And,

و

[Niall]: oww!

You're giving me a heart attack,

تو باعث میشی سکته کنم

Looking like you do-oo.

اینقدر که خوب به نظر میرسی

Cause you're all I ever wanted.

چون تو تمام چیزی هستی که همیشه میخواستم

Thought you'd be the one and,

فک میکردم تو مال من باشی و

[Niall] oww!

You're giving me a heart attack,

تو باعث میشی سکته کنم

Getting over you-ou-ou-ou.

وقتی میخوام فراموشت کنم

 

[Zayn]

You're all I ever wanted.

تو تمام چیزی هستی که همیشه میخواستم

 

[Harry]

Yeaaah, every time you look like that.

آره،هردفعه که اونجوری به نظر میای

 

[Zayn]

You're all I ever wanted.

تو تمام چیزی هستی که همیشه میخواستم

You're giving me a heart attack.

تو باعث میشی سکته کنم

 

[Niall] Oww!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 3,424
  • بازدید کلی : 258,334