loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 841 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

از وان دایکشن  One Thing متن و ترجمه آهنگ

 

 [Liam]

I've tried playing it cool

من سعی کردم تظاهر کنم خونسردم

 

But when I'm looking at you

ولی وقتی به تو نگاه میکنم

 

I can't ever be brave

اصلا نمیتونم نترس باشم

 

'Cause you make my heart race

چون تو باعث میشی قلبم تند بزنه

 

[Harry]

Shot me out of the sky

من از آسمون به بیرون شوت کردی

 

You're my kryptonite

تو نقطه ضعف منی

 

You keep making me weak

تو هی منو عاجز و ناتون میکنی

 

Yeah, frozen and can't breathe

آره، بی حرکت میشم و نمیتونم نفس بکشم

 

[Zayn]

Something's gotta give now

یه چیزی باید داده بشه الان

 

Cause I'm dying just to make you see

چون دارم سخت تلاش میکنم به تو نشون بدم

 

That I need you here with me now

که الان نیاز دارم با من باشی

 

Cause you've got that one thing

چون تو اون یک چیز رو داری

 

258,324

So get out, get out, get out of my head

پس برو بیرون، برو بیرون، برو بیرون از سرم

 

And fall into my arms instead

و بجاش بیا بغلم

 

I don't, I don't, don't know what it is

نمیدونم، نمیدونم، نمیدونم چیه

 

But I need that one thing

ولی من به اون یک چیز نیاز دارم

 

And you've got that one thing

و تو اون یک چیز رو داری

 

[Niall]

Now I'm climbing the walls

حالا من از دیوارها بالا میرم

 

But you don't notice at all

ولی تو اصلا متوجه نمیشی

 

That I'm going out of my mind

که من دارم دیوونه میشم

 

All day and all night

همه شب و همه روز

 

 

[Louis]

Somethings' gotta give now

یه چیزی باید داده بشه الان

 

Cause I'm dying just to know your name

چون من خیلی مشتاقم که فقط اسمتو بدونم

 

And I need you here with me now

و الان نیاز دارم با من باشی

 

Cause you've got that one thing

چون تو اون یک چیز رو داری

 

258,324

So get out, get out, get out of my head

پس برو بیرون، برو بیرون، برو بیرون از سرم

 

And fall into my arms instead

و بجاش بیا بغلم

 

I don't, I don't, don't know what it is

نمیدونم، نمیدونم، نمیدونم چیه

 

But I need that one thing

ولی من به اون یک چیز نیاز دارم

 

And you've got that one thing

و تو اون یک چیز رو داری

 

Get out, get out, get out of my mind

پس برو بیرون، برو بیرون، برو بیرون از افکارم

 

And come on, come into my life

و بیا، بیا تو زندگیم

 

I don't, I don't, don't know what it is

نمیدونم، نمیدونم، نمیدونم چیه

 

But I need that one thing

ولی من به اون یک چیز نیاز دارم

 

And you've got that one thing

و تو اون یک چیز رو داری

 

[Harry]

You've got that one thing

تو اون یک چیز رو داری

 

 

[Liam]

Get out, get out, get out of my head

پس برو بیرون، برو بیرون، برو بیرون از سرم

 

And fall into my arms instead

و بجاش بیا بغلم

 

 

258,324

So get out, get out, get out of my head

پس برو بیرون، برو بیرون، برو بیرون از سرم

 

And fall into my arms instead

و بجاش بیا بغلم

 

I don't, I don't, don't know what it is

نمیدونم، نمیدونم، نمیدونم چیه

 

But I need that one thing

ولی من به اون یک چیز نیاز دارم

 

And you've got that one thing

و تو اون یک چیز رو داری

 

Get out, get out, get out of my mind

پس برو بیرون، برو بیرون، برو بیرون از افکارم

 

And come on, come into my life

و بیا، بیا تو زندگیم

 

I don't, I don't, don't know what it is

نمیدونم، نمیدونم، نمیدونم چیه

 

But I need that one thing

ولی من به اون یک چیز نیاز دارم

 

And you've got that one thing

و تو اون یک چیز رو داری

  

هستش  www.onedirectionmusic.blogfa.com منبع این متن

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 3,414
  • بازدید کلی : 258,324