loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 2041 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (1)

 

از وان دایرکشن Back For You متن و ترجمه ی آهنگ 

 

 


[Liam]

Whenever I close my eyes, I picture you there

هروقت چشمامو میبندم تورو اونجایی که هستم تصور میکنم

I’m looking out at the crowd, you’re everywhere

من دارم به جمعیت نگاه میکنم،تو همه جا هستی

I’m watching you from the stage yeah

من دارم تو رو از روی استیج تماشا میکنم،آره

Your smile is on every face now

لبخند تو الان روی همه صورتهاست

But every time you wake up

ولی هردفعه که بیدار میشی

You’re hearing me say

تو میشنوی که من دارم میگم

Goodbye

خداحافظ

 

258,810

Baby, you don’t have to worry

عزیزم،لازم نیست نگران باشی

I’ll be coming back for you, back for you, back for you, you

من برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،تو

Lately, I’ve been going crazy

این اواخر دارم دیوونه میشم

So I'm coming back for you, back for you, back for you, you

پس من برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،تو

 

[Louis]

I’ve never been so into somebody before

من هیچوقت کسی رو اینقدر دوست نداشتم

And every time we both touch I only want more

و هردفعه که باهام تماس پیدا میکنیم من دلم بیشتر میخواد

So tell me nothing’s going to change yeah

پس بهم بگو هبچ چیز قرار نیست عوض بشه

And you won’t ever walk away yeah

و تو هیچ وقت ازم جدا نمیشی و نمیری

Cause even though every night you’ll know what I’ll say

چون با این حال تو هر شب میدونی من چی خواهم گفت

Goodbye.

خداحافظ

 

258,810

Baby, you don’t have to worry

عزیزم،لازم نیست نگران باشی

I’ll be coming back for you, back for you, back for you, you

من برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،تو

Lately, I’ve been going crazy

این اواخر دارم دیوونه میشم

So I'm coming back for you, back for you, back for you, you

پس من برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،تو

 

[Louis]

Right back for you x3

برای تو برمیگردم

 

[Liam]

Lately, I’ve been going crazy

این اواخر دارم دیوونه میشم

So I'm coming back

پس من برمیگردم

Yeah I am coming back (Zayn) for you yeah

آره من دارم برای تو برمیگردم،آره

 

258,810

Baby, you don’t have to worry

عزیزم،لازم نیست نگران باشی

I’ll be coming back for you, back for you, back for you, you

من برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،تو

Lately, I’ve been going crazy

این اواخر دارم دیوونه میشم

So I'm coming back for you, back for you, back for you, you

پس من برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،تو

 

[Harry]

Right back for you, right back x3

برای تو برمیگردم،برمیگردم

Right back for you.

برای تو برمیگردم

 

258,810

Lately, I’ve been going crazy

این اواخر دارم دیوونه میشم

So I'm coming back for you, back for you, back for you, you

 

پس من برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،برای تو برمیگردم،تو

 

 

:) مترجم :خودم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 632
  • بازدید سال : 3,900
  • بازدید کلی : 258,810