loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 1850 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 متن و ترجمه ی آهنگ Stole My Heart از وان دایرکشن

[Liam] 

The light shines , It's getting hot on my shoulders

نور میتابه...شونه هام داره داغ میشه

 

 I don't mind , this time  It doesn't matter

به این مدت اهمیت نمیدم...واسم مهم نیست

 

Cause your friends , They look good but you look better

آخه دوستات هم قیافه هاشون خوبه..ولی تو قیافت بهتره

 

 Don't you know all night , I've been waiting for a girl like you

 to come around round round

نمیدونی همه ی شب,  منتظر یه دختری مثل تو بودم که بیاد این دور و بر؟

 

 

Chorus

 

[Harry]

 

Under the lights tonight ,You turned around

امشب زیر نور چراغ   ,تو چرخیدی

 

And you stole my heartWith just one look

و فقط با یه نگاه   ,قلبم رو دزدیدی

 

When I saw your face

وقتی صورتت رو دیدم

 

I fell in love

عاشقت شدم

 

It took a minute girl , To steal my heart tonight

فقط یه دقیقه طول کشید , که امشب قلب منو بدزدی

 

With just one look yeah

فقط با یه نگاه

 

Been waiting for a girl like you

دنبال دختری مثل تو بودم

 

 

[Liam]

 

I'm weaker , My words fall and they hit the ground

من ضعیف تر شدم , حرفام میفتن پایین و به زمین میخورن

 

All  life come in here , Don't you fail me now

همه ی زندگی اینجا داره اتفاق میفته, یه وقت منو تنها نزاری

 

 I start to say , I think I love you  But I make no sound

من شروع میکنم به گفتن این که "فکر کنم عاشقت شدم"  ولی صدایی ازم در نمیاد

 

to come around You know cause all my life I've been waiting for a girl like you  

میدونی آخه همه ی زندگیم منتظر یه دختر مثل تو بودم که بیاد این دور و بر...

 

 

Repeat chorus

 

[Zayn]

There is no other place 

هیچ جای دیگه ای نیست

 

That I would rather be , Than right here with you tonight

که به همین جایی که الان با تو هستم , ترجیح بدم

 

 As  we lay on the ground , I put my arms around you

وقتی بیکار میشیم من دستامو میگیرم دورت

 

And we can stay here tonight

و ما میتونیم امشب اینجا بمونیم

 

Cause there's so much that I wanna say

چون چیزای زیادی هست که میخوام بگم

 

I wanna say

میخوام بگم...

 

[All] 

 

Under the lights tonight ,You turned around

امشب زیر نور چراغ   ,تو چرخیدی

 

And you stole my heartWith just one look

و فقط با یه نگاه   ,قلبم رو دزدیدی

 

When I saw your face

وقتی صورتت رو دیدم

 

I fell in love

عاشقت شدم

 

It took a minute girl , To steal my heart

فقط یه دقیقه طول کشید , که امشب قلب منو بدزدی

 

 

[All] 

Under the lights tonight ,You turned around

امشب زیر نور چراغ   ,تو چرخیدی

 

And you stole my heartWith just one look

و فقط با یه نگاه   ,قلبم رو دزدیدی

 

When I saw your face

وقتی صورتت رو دیدم

 

I fell in love

عاشقت شدم

 

It took a minute girl , To steal my heart tonight

فقط یه دقیقه طول کشید , که امشب قلب منو بدزدیامشب

 

With just one look yeah

فقط با یه نگاه

 

Been waiting for a girl like you

دنبال دختری مثل تو بودم

 

 منبع :1dlifestyle.blogfa

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 623
  • بازدید سال : 3,891
  • بازدید کلی : 258,801