loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 1747 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

از وان دایرکشن Up All All Night متن و ترجمه آهنگ

 

 [LIAM PAYNE:]

It feels like we've been living in fast-forward

این حس مثل این می مونه که انگار ما داریم سریع رو به جلو زندگی می کنیم

 

Another moment passing by (U-up all night)

یک لحظه ی دیگه هم میگذره 

 

The party's ending but it's now o-ur never

مهمونی داره تموم میشه اما این الانه یا هیچوقت

 

Nobody's going home tonight (U-up all night)

هیچکس امشب خونه نمیره

 

 

[HARRY STYLES:]

Katy Perry's on replay, she's on replay

کتی پری” رو تکراره (آهنگش)

 

DJ got the floor to shake, the floor to shake

دی جی” میخواد زمین رو بلرزونه

 

People going all the way, yeah all the way

مردم همه جا میرن . آره ، همه جا

 

I'm still wide awake

من هنوز بیدارم

 

 

[EVERYONE:]

I wanna stay up all night

من میخوام تمام شب رو بیدار بمونم

 

And jump around until we see the sun

و بپرم تا وقتی که ما خورشید رو ببینیم

 

I wanna stay up all night

من میخوام تمام شب رو بیدار بمونم

 

And find a girl and tell her she's the one

و یک دختر پیدا کنم و بهش بگم که یدونه ست

 

Hold on to the feeling

رو احساساتت اتکا کن

 

And don't let it go

و نزار این ازبین بره

 

Cause we got the floor now

چون ما امشب زمین رو

 

Get out of control

خارج از کنترل داریم

 

I wanna stay up all night

من میخوام تمام شب رو بیدار بمونم

 

And do it all with you

و همه ی این کار هارو با تو بکنم

 

 

[EVERYONE:]

Up all night

تمام شب

Like this, all night (hey)

مثل این ، تمام شب ، هی

Up all night

تمام شب بیداریم

Like this, all night (hey)

مثل این ، تمام شب ، هی

Up all night

تمام شب بیداریم

 

[ZAYN MALIK:]

Don't even care about the table breaking

اصلا حتی به میز که میشکنه توجه نکن!

 

We only wanna have a laugh (U-up all night)

ما فقط میخوایم یکم بخندیم

 

I'm only thinking 'bout this girl I'm seeing

من فقط به این دختری که میبینم فکر می کنم

 

I hope she'll wanna kiss me back (U-up all night)

امیدوارم که اونم در مقابل من رو ببوسه

 

 

[HARRY STYLES:]

Katy Perry's on replay, she's on replay

کتی پری” رو تکراره (آهنگش)

 

DJ got the floor to shake, the floor to shake

دی جی” میخواد زمین رو بلرزونه

 

People going all the way, yeah all the way

مردم همه جا میرن . آره ، همه جا

 

I'm still wide awake

من هنوز بیدارم

 

 

[EVERYONE:]

I wanna stay up all night

من میخوام تمام شب رو بیدار بمونم

 

And jump around until we see the sun

و بپرم تا وقتی که ما خورشید رو ببینیم

 

I wanna stay up all night

من میخوام تمام شب رو بیدار بمونم

 

And find a girl and tell her she's the one

و یک دختر پیدا کنم و بهش بگم که یدونه ست

 

Hold on to the feeling

رو احساساتت اتکا کن

 

And don't let it go

و نزار این ازبین بره

 

Cause we got the floor now

چون ما امشب زمین رو

 

Get out of control

خارج از کنترل داریم

 

I wanna stay up all night

من میخوام تمام شب رو بیدار بمونم

 

And do it all with you

و همه ی این کار هارو با تو بکنم

 

 

[EVERYONE:]

Up all night

تمام شب

Like this, all night (hey)

مثل این ، تمام شب ، هی

Up all night

تمام شب بیداریم

Like this, all night (hey)

مثل این ، تمام شب ، هی

Up all night

تمام شب بیداریم

 

[HARRY STYLES & EVERYONE ELSE IN THE BACKGROUND:]

Katy Perry's on replay, she's on replay

کتی پری” رو تکراره (آهنگش)

 

(We're gonna want to stay up all night)

 

DJ got the floor to shake, the floor to shake

دی جی” میخواد زمین رو بلرزونه

 

(We're gonna want to stay up all night)

ما می خوایم تمام شب رو بیدار بمونیم

Up all night, up all night

تمام شب رو بیدار بمونیم. تمام شب رو بیدار بمونیم

(We're gonna want to stay up all night)

ما می خوایم تمام شب رو بیدار بمونیم

 

(و این داستان ادامه دارد ...)

 

 

[EVERYONE:]

I wanna stay up all night

And jump around until we see the sun

I wanna stay up all night

And find a girl and tell her she's the one

Hold on to the feeling

And don't let it go

Cause we got the floor now

Get out of control

I wanna stay up all night

And do it all with you

 

[EVERYONE:]

Up all night

Like this, all night, hey

Up all night

Like this, all night, hey

Up all night

 

 این یکیو خودم ترجمه کردم:دی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 619
  • بازدید سال : 3,887
  • بازدید کلی : 258,797